Repeated checks over time passed
PegasusSwap is a platform for anonymous, fast and secure crypto swaps. No JS is required!
PegasusSwap is an exchange service that accepts Monero and Bitcoin. It has a guaranteed no-KYC policy and has a score of 9/10. There are 43 user ratings averaging 3.7/5.
Scores
- Guaranteed no KYC
- Terms explicitly state KYC will never be requested.
- Transaction monitoring -1 0
Deposits are analyzed for blacklisted sources. This service automatically scans transactions AML scores. Flagged transactions may require KYC/SoF verification to complete the trade or unfreeze funds. Resolution depends on the individual service's policy, as some may issue refunds without verification.
Deposits are analyzed for blacklisted sources. This service automatically scans transactions AML scores. Flagged transactions may require KYC/SoF verification to complete the trade or unfreeze funds. Resolution depends on the individual service's policy, as some may issue refunds without verification.
-1 Privacy0 Trust - No KYC after AML check +5 +10
You can contact the service’s support team to request a free AML score check before making a deposit. If you complete this check, the service guarantees they will not require KYC or block your funds.
You can contact the service’s support team to request a free AML score check before making a deposit. If you complete this check, the service guarantees they will not require KYC or block your funds.
+5 Privacy+10 Trust - Refunds without KYC on AML flag 0 +1
If a deposit is flagged by the AML system, the service usually returns the funds without demanding identity verification.
If a deposit is flagged by the AML system, the service usually returns the funds without demanding identity verification.
0 Privacy+1 Trust
- Guaranteed no KYC +25 0
Terms explicitly state KYC will never be requested.
- Verified 0 +10
Passed repeated checks over time and showed consistent behavior. Read more about the listing statuses.
Passed repeated checks over time and showed consistent behavior. Read more about the listing statuses.
Check out the proof.
0 Privacy+10 Trust - Accepts Monero +5 0
This service accepts Monero, a privacy-focused cryptocurrency that provides enhanced anonymity.
This service accepts Monero, a privacy-focused cryptocurrency that provides enhanced anonymity.
+5 Privacy0 Trust - No registration needed +5 0
Users can access and use the service without creating an account. This enables a faster and more convenient user experience while also offering enhanced privacy and anonymity.
Users can access and use the service without creating an account. This enables a faster and more convenient user experience while also offering enhanced privacy and anonymity.
+5 Privacy0 Trust - Good Customer Support 0 +5
Customer support for this service is usually fast and helpful. They answer questions fast and solve problems.
Customer support for this service is usually fast and helpful. They answer questions fast and solve problems.
0 Privacy+5 Trust - Mature service 0 +5
This service has been operational for 2 years. While this indicates stability, it is not a future-proof guarantee.
This service has been operational for 2 years. While this indicates stability, it is not a future-proof guarantee.
0 Privacy+5 Trust - Legally registered 0 +2
Legally registered as PEGAS-TECHNOLOGY in Ukraine 🇺🇦.
Legally registered as PEGAS-TECHNOLOGY in Ukraine 🇺🇦.
0 Privacy+2 Trust - No JavaScript needed +1 0
The service does not require the user to enable JavaScript in order to access and use its features.
The service does not require the user to enable JavaScript in order to access and use its features.
+1 Privacy0 Trust - Hybrid Liquidity 0 0
Swaps on this service combine its own internally-managed liquidity pools with access to liquidity from external, third-party providers.
Swaps on this service combine its own internally-managed liquidity pools with access to liquidity from external, third-party providers.
0 Privacy0 Trust - API available 0 0
An API is available for programmatic interaction with this service.
An API is available for programmatic interaction with this service.
0 Privacy0 Trust - Base score +50 +50
Overall = 60% Privacy + 40% Trust (Truncated)
Terms of Service Review
PegasusSwap is a non-custodial crypto exchange requiring no registration. It explicitly claims it does not store user information, routing assets without holding user funds.
No Registration
The platform does not require account registration for standard exchanges, removing the friction of creating an identity-linked profile.
Zero Data Storage
PegasusSwap explicitly states under their privacy section that they will never disclose data and they do not store user information.
Non-Custodial Routing
Operating on a hybrid model, assets temporarily pass through their infrastructure for execution, but they do not maintain storage of user funds.
Refund Policy
Refunds may be issued for expired swaps or technical errors, with funds simply returned to the original sending address where technically possible.
Transaction Blocking
The platform reserves the right to decline or technically prevent transactions that violate their terms or compromise system integrity.
Reviewed from pegasusswap.com/terms-of-use pegasusswap.com/privacy-policy
ToS reviews are AI-generated and should be used as a reference only.
Events
View all-
Attribute removed
Attribute "Transaction monitoring" was removed from PegasusSwap
-
Attribute added
Attribute "Transaction monitoring" was added to PegasusSwap
-
Attribute removed
Attribute "Third-Party Liquidity" was removed from PegasusSwap
-
Attribute added
Attribute "Hybrid Liquidity" was added to PegasusSwap
-
KYC update
KYC level changed from 1 to 0
-
Attribute added
Attribute "Refunds without KYC on AML flag" was added to PegasusSwap
-
Attribute added
Attribute "Transaction monitoring" was added to PegasusSwap
-
KYC update
KYC level changed from 2 to 1
-
From to
-
Attribute removed
Attribute "Own liquidity" was removed from PegasusSwap
-
Attribute added
Attribute "Third-Party Liquidity" was added to PegasusSwap
-
Verification update
Verification status changed from APPROVED to VERIFICATION_SUCCESS
-
Verification step added
"Support tests" was added
-
Verification step added
"New tests" was added
-
Attribute removed
Attribute "JavaScript needed" was removed from PegasusSwap
-
Attribute added
Attribute "No JavaScript needed" was added to PegasusSwap
-
Attribute removed
Attribute "Third-Party Liquidity" was removed from PegasusSwap
-
Attribute added
Attribute "Own liquidity" was added to PegasusSwap
-
Verification update
Verification status changed from COMMUNITY_CONTRIBUTED to APPROVED
-
Attribute added
Attribute "Good Customer Support" was added to PegasusSwap
-
Attribute added
Attribute "JavaScript needed" was added to PegasusSwap
-
Attribute added
Attribute "API available" was added to PegasusSwap
-
Verification step added
"0.008 BTC Test Swap" was added
-
Currency update
Removed currencies: LIGHTNING
-
Description update
Description was updated
-
Attribute added
Attribute "No KYC after AML check" was added to PegasusSwap
-
Verification step added
"0.5 XMR Test Swap" was added
-
KYC update
KYC level changed from 0 to 2
-
Currencies Updated
Added currencies: MONERO
-
Service updated
Service URLs updated from https://pegasusswap.com/ to https://pegasusswap.com. Description was updated
Evidence and Review History
Passed repeated checks over time and showed consistent behavior.
- 4 passed
- Last review Sep 4, 2025
- Verified Apr 22
- Operating since Feb 1, 2024
Verification Steps
- PassedSupport tests
We tested contacting support three times at different hours and days. Support was responsive and helpful.
- PassedTest swaps
We performed several tests over the last month (on different random days). All swaps worked fine without issues.
Swap IDs:
5W23XB,9MPVHC,ZG8KRN,J0V999 - Passed0.008 BTC Test Swap
We performed a test swap for 0.00791 BTC to XMR. It was completed without issues and took about 10 minutes (including btc confirmation).
- Swap Steps: 01 Waiting Tx || 02 Confirming || 03 Completed
- Archived Swap Page
- Transactions: Outgoing BTC || Incoming XMR
- Passed0.5 XMR Test Swap
We performed a small test swap for 0.5XMR to USDC. It was smooth, without any issues.
- Swap steps: 01 Swap Preview || 02 Waiting for transaction || 03 Deposit detected and sending deposit || 04 Swap completed
- 📥 Archived order page
- Transactions: Outgoing XMR TX | Incoming USDC TX
Comments
Extremely fast (~5'), working well. PLEASE update your social links in the footer, I almost had a heart attack seeing a banned reddit + TG link.
Thanks for the feedback, really appreciate it
Glad the swap was fast and smooth.
Just to clarify: for support requests we have a dedicated page with all актуальные contact options and working links. The links in the footer are simply our social channels, not primary support points.
That said, we’ll double-check and update anything outdated to avoid confusion
The PegasusSwap Team
I only did one swap there, after 1 confirmation the status changed to frozen and I got worried. Support was good and replied fast, said that I received the tokens and showed the transaction on the chain. I was skeptical and it was just one transaction but it went well. Will update if anything changes in the future.
Thanks for sharing your experience. We understand that seeing a frozen status can be worrying, especially on a first swap.
In some cases, that status can appear while the swap is being processed or liquidity is being rebalanced, but it does not mean your funds are lost. We’re glad our support team was able to respond quickly and confirm the transaction on-chain.
We appreciate you giving PegasusSwap a try, and we hope your next swap feels even smoother.
The PegasusSwap Team
Good, but trigger AML too easily
Thank you for your feedback.
We’re glad to hear your overall experience was positive. We appreciate you sharing this with us , feedback like this helps us continue improving the service and overall user experience.
The PegasusSwap Team
I used pegasus several times for small amounts and recommended it to my friends but yesterday i sent 1 eth and they basically scammed me. My swap is stuck since more than 24 hours and support just won't respond to my tickets. Back then there was a live chat where they would respond really quick and solve issues fast but apparently they decided to remove this and also stop being reliable. Really disappointed.
We’re very sorry to hear about your experience.
This is not the level of service we aim to provide, and situations like this should not happen. We understand how frustrating and disappointing this must be, especially after you had previously used our service with confidence and even recommended it to others.
Please contact our support team again so we can make sure your case is properly reviewed and resolved. We genuinely want to look into your swap and help bring this issue to a conclusion as soon as possible.
Once again, we sincerely apologize for the inconvenience and appreciate you bringing this to our attention.
The PegasusSwap Team
FROZEN FUNDS
This site is a scam, they froze my XMR to USDT. After holding my funds for 3 hours, support decided to become unresponsive and update my status to "Frozen"
Do not use this exchange under any circumstance
We’re sorry to hear about your experience and understand your concern.
To clarify , during that period, all swaps were successfully completed and no user funds were actually frozen. The “Frozen” status you saw did not refer to funds being locked. It was a temporary swap status indicating that the swap was paused while we were rebalancing liquidity on our side.
We understand that this wording can be confusing, and we’ve taken this feedback seriously. Based on user comments like yours, we’re already working on improving how statuses are displayed to avoid misunderstandings in the future.
You can read more about this update here: https://x.com/Pegasusswap/status/2033992584234721505?s=20
If you still have any unresolved concerns, please reach out to our support , we’ll be happy to look into your specific case.
PegasusSwap Team
Used 5 times to swap USDC -> XMR with absolutely zero issues, swap done in less than 30 mins every time. Can access over tor with js disabled too which is a huge plus.
Thank you for sharing your experience and for using our service multiple times.
We’re really glad to hear that your swaps went smoothly and were completed quickly. Providing fast, reliable swaps and maintaining strong privacy features , including Tor access and the ability to use the site without JavaScript -- are very important to us.
We truly appreciate your trust and support, and we look forward to serving you again in the future.
PegasusSwap Team
Never thought I'd have to write one of these but here I am.
I initiated a swap and sent a deposit transaction which appeared on the blockchain several minutes after the swap timer started, but the web interface claimed I never sent funds (now "OVERDUE"). PegasusSwap gives you only 30 minutes to send your deposit (from XMR). I waited patiently thinking it just needed. When the timer ticked to 0:00 the deposit had about 13 confirmations yet the site now read "Overdue", "try again".
-
PegasusSwap's support page advertises "typical first response < 4 min, 24/7 human support". I never received a reply when I first reached out on the live chat while the timer was still ticking - the chat window automatically closed about 90 minutes later. I also sent an e-mail. No response. The contact form on their website gives "Server error" every time. I will not be using Telegram for obvious privacy concerns.
-
A couple hours later I tried the live chat again. Finally someone responded: "What is your swap ID". I supplied it. Thirty minutes passed with no reply. After I asked again: "Sorry, I will take a look now". And then, no futher reply. "Please just complete the swap" I told them.
-
Hours later I asked a third time, and this time a chat agent answered within 2 minutes: "Hey" "Provide please your swap id" they told me. I gave it again, and again I got no response for another 90 minutes until the window closed. I sent followups in the same chat, but none were answered.
-
2 hours later I reached out for the 4th time. No response at all. And yes, I sent the funds to the correct address. It's monero but there are payment proofs too.
It has now been 16 hours since the swap was initiated. The web page still says "Overdue" with four red crosses, and I still have not received anything. The e-mail I sent from the beginning was never answered.
Especially frustrating was seeing their social media retweet while I was not given meaningful support.
I would appreciate a resolution.
I reached out to support through the live chat 2 more times. The first time I got no response until the chat automatically closed after 90 minutes. The second time I finally got a support person again. About 1 hour after sending the first message, later providing the swap ID and deposit transaction ID, PegasusSwap did deliver the funds to my destination address.
I wish it did not have to take 30+ hours plus so much manual intervention. But, I am relieved it is finished.
Thank you for taking the time to share your experience.
To be completely honest , you’re right to be frustrated. During the time of your swap we were performing technical maintenance, and unfortunately we failed to communicate it properly. Because of this, the usual support notifications did not work as expected and our team did not see your request in time.
We also understand that the lack of response from support was especially frustrating. At that moment we were unable to place a maintenance notice on the website quickly enough, which led to this situation. In any case, once the technical work was completed, the swap was processed and the funds were successfully delivered to your destination address.
However, the stress and concern you experienced while waiting is not acceptable for the level of service we aim to provide, and we sincerely apologize for that. As a small gesture of apology, we would like to offer you better swap rate conditions on your next swap. Please feel free to contact our support team and mention this case , we will make sure to take care of you.
Thank you again for your feedback. It helps us improve our systems and avoid situations like this in the future.
PegasusSwap Team
Something about my transactions triggered a "Risk score" that caused my transactions to hang after receiving funds. The first transaction, a crypto swap BTC-->Ether completed after I contacted customer support. The second one, they had to issue a refund. Neither went smooth. But thier live customer support was great. Friendly and responsive.
Thank you for sharing your experience and for your honest feedback.
We’re sorry to hear that your swap were delayed due to the risk score check. Please understand that these security procedures are in place to protect our users and ensure compliance with industry standards. While they can occasionally cause delays, they help us maintain a safe and reliable platform for everyone.
We’re glad to hear that our support team was able to assist you and that you found them friendly and responsive , we’ll be sure to pass your kind words along to them.
We truly appreciate your patience and hope your next experience with us will be smooth from start to finish.
PegasusSwap Team
LTC->USDT (erc20) exchange is stuck, doesn't register despite the fact that I sent it to the correct address and it has 6+ confirmations. pegasusswap always worked for me idk why it randomly fucked up now. doesn't even highlight "network confirmations" nice
Provided exchange ID below
Thank you for sharing the detailed experience!
We’re glad to hear that the swap eventually completed successfully, even though it caused some stress along the way.
We’re actively investigating what caused this particular delay, and once we identify the reason, we’ll provide a full explanation. We appreciate your patience and for sticking with us , and we’re happy everything resolved in the end!
PegasusSwap Team
after 2.5 hours, it progressed but they broadcasted an invalid transaction somehow and its now stuck wtf
pegasusswap gave me this TXID: https://etherscan.io/tx/0x2b4b7af472984c9ab5c1f445a8b1f3f005199a1414e7240aebd06fb608771986
first time seeing something like this happen. very interesting
the displayed TX on pegasusswap website changed itself to a valid one, after 4 hours swap is successfully completed. Thanks for the stress
We have fully clarified the situation and can say that your exchange was delayed due to routine technical updates. We strongly recommend that you contact our support team, which is available 24/7 and will help you with any questions you may have. We are glad you used our swap service!
PegasusSwap Team
Used their service and it went through. Sum was 3000$ no issues As advised I did free AML check, they said it had 60% risk (even though these funds were ONLY from major exchange) but exchange was completed so I can't complain. Would use again
Thank you for sharing your experience!
We’re glad to hear that the exchange went through smoothly, even with the AML check showing a risk flag. It’s great to know that everything completed as expected and that you’d use our service again. We appreciate your trust!
PegasusSwap Team
App is buggy but the service works and funds get through. The web app kept saying it didn't receive my payment, except they did process the swap and received the coin I bought in my wallet. The app finally resolved its state 15 minutes too late though
Thank you for sharing your experience , we really appreciate the detailed feedback.
We’re sorry for the confusion caused by the app’s delayed status update. While we’re glad to hear that the swap was successfully processed and the funds arrived in your wallet, we understand how frustrating it can be when the interface doesn’t reflect the correct state in real time.
Our team is actively working on improving the app’s stability and synchronization to prevent situations like this in the future. Thank you for your patience and for using our service , it truly helps us get better.
PegasusSwap Team
Fast exchange without any problems. This is how all exchange services should be. Thank you, Pegasus.
Thank you for the great feedback! We’re happy to hear that the exchange was fast and smooth. This is exactly the experience we strive to provide.
Thank you for choosing PegasusSwap , we’ll be glad to serve you again!
I received my funds 6 hours late due to technical issues.
Besides the delay they also didn't keep their word on the "Float Rate" so because my funds arrived 6 hours after my deposit, they still send me the amount that was supposed to arrive 6 hours ago costing me 10% due to price fluctuations.
We’re incredibly sorry to hear about this experience , we truly understand how frustrating this must be for you.
Please accept our sincere apologies for both the delay and the confusion regarding the Float Rate. This is definitely not the experience we want our users to have.
We kindly ask you to contact us directly via Telegram, so our team can look into this case in detail and resolve this misunderstanding as quickly as possible. We’re committed to finding a fair solution for you.
Thank you for bringing this to our attention, and we really appreciate your patience.
Transaction froze after sending funds, site showed 7/7 confirmations. Transaction had 150+. Contacted support by email, they responded within 30 mins and sorted it. Might wait a while before trying them again in the future, promising exchange though & no KYC
Thank you for taking the time to share your experience. We’re sorry for the temporary issue with the transaction confirmation, but we’re glad our support team was able to respond quickly and resolve it for you. Occasionally, network congestion can cause delays even after the required confirmations are shown. We appreciate your patience and your honest feedback, and we’ll continue working to make the process as smooth as possible. We hope to see you again in the future.
I've used it before, but it seems that now the process isn't automatic; it requires manual selection of values. I just did a test transaction of 0.002 BTC to XMR and it completed smoothly. However, I then did one of 0.01 BTC to XMR and it showed as OVERDUE, even though it had already been confirmed on the blockchain. The same or similar problems are being reported both on Telegram and here in the comments. Be very careful when using this exchange. My funds were processed normally by ChangeNow, which is more rigorous, but in a place that claims to be anonymous and free of KYC, etc., it's more bureaucratic and expensive than platforms that can block funds :( Furthermore, the support is not responsive, neither on Telegram nor on the website's chat.
Thank you for your detailed feedback. We’re sorry for the frustration caused by this situation. In some cases, transactions may require additional manual processing due to network conditions, liquidity checks, or anti-abuse mechanisms, which can temporarily result in statuses like OVERDUE even after blockchain confirmation.
We understand how concerning this can look, especially when compared with other exchanges. Please note that these checks are in place to ensure funds safety and successful completion, not to block or complicate user transactions.
Regarding support response times, we acknowledge that during peak periods replies may be delayed, and we’re actively working on improving our support availability across all channels, including Telegram, Email and live chat.
We appreciate you sharing your experience and highlighting these concerns. Your feedback helps us improve, and we hope you’ll give us another chance once these issues are fully addressed.
Today I did another conversion with Pegasus. I sent a stablecoin from a CEX to Pegasus in exchange for XMR. This time i used a slightly larger amount. Pleased to report that there were no issues, and the total commission including the CEX fee and the Pegasus fee was all in all <1.5%. I consider this very reasonable and therefore i can recommend the service. Pegasus still have a way to go to compete with certain other conversion services (one other one in particular which is very cheap) but i see that Pegasus is a pretty good system and already more than a good backup. If they manage to reduce their fees further I believe they can become a major player. Keep up the good work, Pegasus team.
Thank you for taking the time to share this detailed update and for giving our platform another try. We’re glad to hear that your recent conversion went smoothly and that you found the overall commission reasonable. We are working hard to compete with the other platforms and we'll do everything to reduce our fees and don't loose any quality or speed of our swaps during this process.
PegasusSwap Team.
Awful scammers. Not received my 2.2 XMR. Support just fooling me like they've sent, but they even can't provide any info to decode hash. Don't use it
We’re very sorry to hear about this experience , we understand how upsetting it is when funds seem delayed or missing.
Please note that we do not withhold or take user funds.
We kindly ask you to contact our support team directly via Telegram with your swap ID or any swap details you have. Our team will investigate this case in detail and provide you with clear, verifiable information so this can be resolved properly.
We’re committed to helping you clarify what happened and to finding a solution.
PegasusSwap Team
To test the waters, I first attempted to swap around $20 worth of Ethereum: no issues, smooth sailing! Second one, worth $170, was however stuck due to "overdue" payment, even though the transaction itself was confirmed on the blockchain. Scary! I then contacted support, stated my issue WITHOUT berating the agent, whom later processed the swap after a few minutes. Slick interface, great support, but a tad bit nerve-racking seeing the screen turn red.
Thank you for sharing your detailed feedback. We’re glad to hear that your initial swap went smoothly and that our support team was able to promptly resolve the second one. We understand that seeing overdue status can be scary and contacting support was the right choice, thank you for your patience!
PegasusSwap team.
BTC to XMR went smooth and quick. 10/10
Thank you for the positive feedback! We’re glad to hear about your experience and hope to see you back on our platform,
PegasusSwap team
They simply got my 5.5 XMR (around $2k) and disappeared with my money. I didn't received any transaction, contacted support, guy told me the system has problems, and disappeared. Don't know if I will ever see this money again.
Hi, we never disappear with any of our users money and always solve the given issues, you can contact us on telegram if we didn't solve your case yet,
PegasusSwap Team
Warning: They are selective scammers. My first 2 trades were completed successfully but then I sent a third larger transaction and it got stuck despite being confirmed on the blockchain. I provided a refund address but I never received a refund, they just stole my money.
Hi!
We’re very concerned to hear about your experience. This is highly unusual and not how our platform operates. Please contact us directly on Telegram so we can investigate your swap and assist you immediately. We want to make this right!
The PegasusSwap Team
9% fee for fixed rate ltc to xmr
Hi!
We understand your concern, but a 9% fee for a fixed-rate LTC → XMR swap is not possible on our platform. Please contact us on Telegram so we can check your transaction and resolve this immediately.
The PegasusSwap Team
actual real swap platform. not some nonsense p2p platform that never has any liquid or orders up.
handled my low aml score tether (tradeogre) with 0 issues.
Hi!
Thank you for your feedback! We’re glad to hear that your experience with us was smooth and reliable, even with a low AML score. We appreciate your trust and support!
The PegasusSwap Team
btc-> xmr went smooth and fast. thanks!
Hi!
Thank you for your feedback! We’re glad to hear your BTC → XMR swap was smooth and fast. We appreciate your support!
The PegasusSwap Team
First time trying the service and so far not too great but hoping support comes through and would update my review to be more positive. Initiated a swap from BTC to XMR and needed to RBF the BTC transaction due to fees dramatically going up. Swap system most likely couldn't pick up the new transaction even though wallet is funded for the specified amount. Support options limited and I won't sign up for Telegram for privacy reasons, reached out via support form and email but no response as of many hours now which seems like to me no urgency by support. Will update once XMR comes through or support reaches out.
Hi!
We’re sorry to hear about the delay and understand your frustration. Please know that this situation is very unusual and not how our service normally operates. To resolve it as quickly as possible, we kindly ask you to contact us on Telegram so our team can assist you directly. We’re committed to making sure your BTC → XMR swap is completed smoothly.
The PegasusSwap Team
Got the XMR but overall just took too long probably around 6 hours, only fixed after reaching out on their chat but no response via email support. Might have had something to do with the Cloudflare outage but not a great experience. If I could edit my rating would go with 3.5/5.
swap was eth-xmr, speed goin crazy , will use it guys xD
Hi!
Thanks for the awesome feedback! We’re glad to hear your ETH → XMR swap blasted through so quickly that’s exactly the experience we want every user to have. Appreciate the support, and we’ll be here whenever you need us again! xD
The PegasusSwap Team
I used PegasusSwap to trade for Tari without KYC. The transaction page experienced a glitch that delayed processing, but the support team responded promptly and helped. Overall, it was a good experience.
Hi!
Thank you for your feedback! We’re glad to hear that, despite the slight delay, our team was able to assist you promptly and make your experience a positive one. We appreciate your trust and hope your future trades are even faster and smoother!
The PegasusSwap Team
My 37 XMR has been stuck on this exchange for almost two weeks, and they still haven't resolved the issue. I’m really losing hope. They always say they are waiting for their LP to respond and nothing else. I’m feeling very disappointed after using this service.
Hello @chic_matrix_2856 — thank you for your message. We have carefully reviewed our records and found no indication of any blocked funds or transactions matching your description. Based on our system data, this report appears invalid, as there have been no blocked transactions in our history.
If this is not the case and you are truly experiencing an issue, please provide us with the following details so we can investigate and resolve it as quickly as possible: • Exchange ID / Order ID • Deposit transaction hash (txid) and, if available, withdrawal txid • Wallet address used for the transaction • Approximate date and time (UTC) of the operation • Any screenshots or email correspondence with the liquidity provider (if applicable)
Once we receive this information, we will recheck the logs, contact our liquidity partner if needed, and update you on the situation and next steps.
If you prefer to handle this privately, please open a support ticket on our website and include the same details — we’ll make sure to investigate and respond promptly.
Kind regards, The PegasusSwap Team
We have been contacted by the user and found the needed information, we are now actively working on this case. We would kindly ask the user to contact us either on telegram or simplex so we can keep in touch because now we don't have any way of direct contact.
Has this issue been resolved? Please add any update
Of course, nothing has been resolved. They don’t care about my blocked funds, and I haven’t received any email response. A couple of months ago, they kept saying they were waiting for a response, but it feels like they just stole my funds.
I have contacted them about this, I hope they can give a reply to you here.
Support told me two days ago that they would fix their comment here, but there’s still no reply or update. This service feels really useless it seems like all they do is act as a proxy for other services. How did a service like this even get approved on KNM?
This matter was fully resolved by our team on December 3, and the user received a full refund.
Due to the circumstances surrounding the user’s funds, we were unable to recover them within the expected timeframe. To avoid any further delay, we made the decision to compensate the full amount directly from our personal reserves. While the amount was reasonable, the extended processing time led to concerns among our users, and it was important to us to ensure that the refund was issued as promptly as possible once this decision was made.
We now kindly await confirmation from the user to verify that the issue has been fully settled,
PegasusSwap Team.
Still not replied? How are they even listed here if they stole funds like this? Even if it has happened ones, it's a massive red flag. Please update this Admin and take action.
just exchanged $3200 xmr -> usdc, no issues at all, very very fast, will do more now
Hi!
Thanks a lot for your awesome feedback! We’re thrilled to hear your XMR → USDC swap went smoothly and super fast. That’s exactly the seamless experience we want every user to have. We really appreciate your trust - happy swapping, and we’ll be ready for your next one!
The PegasusSwap Team
Did total of 330 USD swaps of BTC and ETH pairs. No questions asked.
Got +/- has expected, no hidden fees and overall transactions were extremely fast (2-3 mins). Just UI was a bit slow.
Hi!
Thank you for your feedback and for trusting PegasusSwap! We’re glad to hear your BTC and ETH swaps went smoothly and that you received exactly what you expected - fast and transparent transactions are what we strive for. Appreciate your note about the UI speed — we’re already working on performance improvements to make it even smoother!
The PegasusSwap Team
swapped ltc -> usdt eth $8k total
$118.54 -> $117.18 $1,185.41 -> $1,171.99 $2,370.82 -> $2,346.31 $4,600.53 -> $4,533.74
fee ~1-1.5%
Hi!
Thank you for sharing your swap details and feedback. The small difference you noticed reflects network fees and market fluctuations during the swap - typically around 1–1.5%, as you mentioned. We always strive to provide competitive rates with full transparency, and your input helps us keep improving. Appreciate you choosing PegasusSwap!
The PegasusSwap Team
Tested this exchange with Monero to Bitcoin. The rate is very good, this UI looks nice and the exchange seems to be promising. No KYC was asked, no login and I received the Bitcoins after one confirmation.
5/5 Rating. Can recommend this service.
Hi!
Thank you for your kind words! We’re so glad your Monero to Bitcoin swap went smoothly and that you enjoyed our fast and private exchange process. Your trust means a lot — happy swapping!
The PegasusSwap Team
awesome experience, didn't expect this from the guys, really good swap service , pair was BTC - XMR
Hi!
Thank you for the awesome feedback! We’re thrilled to hear your BTC–XMR swap went smoothly and that we exceeded your expectations. Fast, reliable swaps are what we strive for, so it’s great to know you had a positive experience!
Happy swapping, The PegasusSwap Team
Incredible comms, fast service, nothing but the best!! 10/10 A++++ Thank you Pegasus!!!
Thank you for your kind words!
We’re thrilled to hear that our communication and speed are on point. We appreciate the 10/10 and will keep working to earn it on every further swap!
I am very satisfied with this exchange! My Monero transfer was delayed due to network congestion and the trade expired. I contacted support, and they responded very politely and kindly. They solved the issue quickly, and my transaction was completed. The fees are very low considering the privacy this exchange provides, and trades are executed at the fastest possible speed. So far, this has been the best exchange I have ever used! They are very reliable, and I am extremely happy with their service.
Thank you for sharing your experience!
We’re glad our support team resolved the issue promptly and that you appreciate our low fees, privacy, and execution speed. Reliability is our priority, and we’re pleased to know PegasusSwap meets your expectations.
Good service. I exchanged 3.6 Monero, and the exchange took 2 minutes. I liked everything and will use it again!)
Thank you so much for your feedback!
We’re glad to hear that your swap went smoothly and quickly. Your trust means a lot to us, and we’ll be happy to see you back on PegasusSwap anytime!
got my funds in around 10 minutes, nothing special but the user experience is good
Thank you for sharing your experience.
We are glad to hear that your swap was completed promptly and that you found the user experience satisfactory. Your feedback is important to us, and we remain committed to maintaining a reliable and efficient service for all our users.
I exchanged 8k, everything went smoothly, and the support is very helpful. I will use the service more often.
Thank you for your feedback. We are pleased to know that your swap was completed smoothly and that our support team was able to assist you effectively. Your trust is highly valued, and we look forward to providing you with reliable service on future swaps.
did 2 unique swaps, both totalling around $12k,
Both swaps were very fast and funds were sent instantly, however on both TX I received around $120-150 less than what was advertised (which was already a 7% fee)
Hello! Thank you for your feedback and for choosing PegasusSwap for such large transactions. A difference of $120–150 on each swap is quite significant, and this could not have happened without a clear reason. We would like to carefully investigate what caused it.
Please provide your swap IDs so we can check the exact details. If you prefer not to share them here, you can contact us directly via:
Live chat on our website: pegasusswap.com
Telegram: @pegasusswap_support
Email: info@pegasusswap.com
We’ll review both swaps in detail and get back to you with a clear explanation!
Received less than what was initially shown, not sure if it is a visual bug, but the target XMR value adjusted itself to around 100 USD less on next step AFTER sending the funds. Regardless, pretty fast swap.
Hello! Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that the final XMR amount differed from what you initially saw, and we’d like to investigate this for you.
Please provide your swap ID so our team can review the swap history. If you’d prefer not to share it here, you can reach us directly via:
Live chat on our website: pegasusswap.com
Telegram: @pegasusswap_support
Email: info@pegasusswap.com
Once we have your swap details, we’ll get back to you with a clear explanation!
THEY CHANGED THE ESTIMATED FUNDS
Originally, the estimated funds were higher. After they sent it and confirmed, it magically updated it to be 300$ less. BEWARE WITH LARGE AMOUNTS!
Hello! Situations like this are not acceptable and cannot happen “just like that” on our side. Please provide your exchange ID so we can investigate this case in detail. If you prefer not to discuss it publicly, you can contact us directly through:
Live chat on our website: pegasusswap.com Telegram: @pegasusswap_support Email: info@pegasusswap.com
We are ready to look into this and resolve the matter as quickly as possible.
I did several swaps and all went fine, good they offer many pairs, even on BSC. Never had any issue with them so far.
Thank you for the kind words and for trusting PegasusSwap! We’re glad to hear your swaps went smoothly - and yes, we work hard to support a wide range of pairs, including on BSC and other networks.
Your smooth experience is exactly what we aim for: fast, private, and hassle-free swaps. If you ever have questions or need support, we’re online 24/7.
I sent a commodity crypto coin from a CEX to Pegasus and withdrew to my Monero wallet. The whole thing took about 15 minutes. Including the CEX withdrawl fee and the Pegasus fee, the rate was >6% over spot. This is probably because the amount was fairly small. I was just doing a test of this site and wanted to make sure that it is legitimate.
It seems like PegasusSwap uses KuCoin under the hood. You can see the transactions on the blockchain explorer, and from my perspective it looks like i sent coins to a KuCoin deposit address. I will probably use them again, however I recommend caution - do not start with large amounts.
Thanks for the detailed review - we really appreciate users who take the time to test the service and share their experience!
You're absolutely right: with smaller swap amounts, network fees and exchange spreads can make the total cost appear significantly higher. This isn't a fixed service fee from us, but rather the reality of network costs eating into the swap when the volume is small. With larger amounts, this percentage drops.
As for liquidity and KYC concerns - rest assured, PegasusSwap is built around privacy. We work with our own liquidity sources and sometimes use centralized exchanges as intermediaries only to assist in routing - but never in a way that exposes you to KYC or account risks. We've never had a single case of frozen funds, blocked transactions, or forced verification - and that’s not going to change. It’s one of our core principles.
Appreciate you testing the service!
im confused, it said over due but i got the xmr in this? i think the site is buggy or something
xmr tx: https://ibb.co/d4rjszqH eth: 0xd32d956cb408cd5569c409bdf7a35000ad95210410e27d971ad44315bdde0c03
Thanks for reaching out and sharing the details!
You were just a bit unlucky with the timing - during your swap, we were actively working on fixing an issue where order statuses didn’t always update correctly. It caused some confusion for a few users, even though the swaps themselves went through fine (like in your case).
The good news: that issue is now fully resolved. Our dev team has already pushed updates, and everything should be running smoothly.
Appreciate your patience - and if you run into anything else, we’re online 24/7.
sent around 7k usdt and taken by success good service ++
Thank you for the feedback and for choosing PegasusSwap! Glad to hear everything went smoothly - we always aim for fast and reliable service.
If you ever need another swap or have any questions, we're online 24/7.
Stay safe and anonymous!
Good swap provider, the UI is good and the service is fast. I exchanged without issues, no KYC requested (my amount was rather small). Only used them once, but will try them again in the future when I need to swap and get back here with an updated review.
Thanks a lot for your honest review! We recently redesigned our website from the ground up - removed JavaScript, improved performance, and focused on a clean, privacy-first UI. Really glad you liked it!
Curious to know - have you had a chance to use PegasusSwap again since your first exchange? We’d really appreciate an updated review if so — your feedback helps us grow and improve.
Stay private, stay free
The swap went really well, i had a personal problem related to the exchange and the solved it pretty quickly
Thanks for the kind words
Glad the swap went smoothly and we could help resolve your issue quickly. That’s exactly what we aim for.
If you ever need anything again, feel free to reach out , we’re here to help!
The PegasusSwap Team